Powered by Smartsupp

CRM systém
pre malé a stredné firmy

Zefektívnite komunikáciu so zákazníkmi od prvého kontaktu až po uzatvorenie obchodu. 

evoloop Vám ponuka kompletný prehľad riadenia vzťahov so zákazníkmi na jednom mieste. 

Jednoduchá registrácia – Žiadna kreditná karta

Zdvojnásobte svoje tržby pomocou evoloop CRM

Jednoduchá registrácia – Žiadna kreditná karta

Adresár firiem

Všetky potrebné informácie klientoch nájdete na jednom mieste

Jednoduchá registrácia – Žiadna kreditná karta

Obchodné prípady​

Komplexný prehľad o obchodoch podľa automatizovaných stavov riešenia.

Jednoduchá registrácia – Žiadna kreditná karta

Riadenie zákaziek

Digitálny proces vás vedie k úspešnej realizácií zákazky

Jednoduchá registrácia – Žiadna kreditná karta

evoloop ponúka oveľa viac

ADRESÁR
FIRIEM

Všetky potrebné informácie o klientoch na jednom mieste. 

CENOVÉ
PONUKY

Jednoduchá tvorba ponúk naviazaná na interné cenníky
a produktové katalógy.

OBCHODNÉ
PRÍPADY

Komplexný prehľad o obchodoch podľa automatizovaných stavov.

RIADENIE
ZÁKAZIEK

Digitálny proces vás vedie k úspešnej realizácií zákazky.

SERVICE
DESK

Servis Desk s prehľadom o všetkých servisných požiadavkách a incidentoch.

SPÄTNÁ
VÄZBA

Priestor pre zákazníkov vyjadriť svoju spokojnosť s poskytovaním vašich služieb.

REGISTER
ZARIADENÍ

Dôležité údaje o zariadeniach zákazníkov sú spravované v prehľadnej forme.

SEJF
HESIEL

Všetky dôležité prístupové údaje a heslá uložené na jednom bezpečnom mieste.

Balíky Riešení

Vyskúšajte evoloop na 30 dní ZADARMO
Vyberte si moduly podľa vašich potrieb a začnite skúšať ZDARMA už dnes. Ceny sú uvedené bez DPH.

Platiť ročne ušetrite až 17 %

Sales

účtované mesačne
12
00
mesačne/používateľ
  • Adresár firiem
  • Obchodné prípady
  • Cenové ponuky
  • Katalóg produktov

Sales Plus

účtované mesačne
16
50
mesačne/používateľ
  • Adresár firiem
  • Obchodné prípady
  • Cenové ponuky
  • Katalóg produktov
  • Riadenie zákaziek
  • Kalendár

Service

účtované mesačne
14
50
mesačne/používateľ
  • Adresár firiem
  • Service Desk
  • Spätná väzba
  • Register zariadení
  • Sejf hesiel

Komplet

účtované mesačne
25
50
mesačne/používateľ
  • Adresár firiem
  • Obchodné prípady
  • Cenové ponuky
  • Katalóg produktov
  • Riadenie zákaziek
  • Kalendár
  • Service Desk
  • Spätná väzba
  • Register zariadení
  • Sejf hesiel

CRM pre obchodníkov a predajné tímy

Jednoduchá registrácia – Žiadna kreditná karta

Povedali o nás

„Vďaka nasadeniu aplikácie sme vyriešili viacero procesov a posunuli
sa v riadení obchodných aktivít a zvyšovaní efektivity práce, čím sme
 dosiahli vyššiu pridanú hodnotu obchodných aktivít.“

Peter Malo
CEO / SIMAP GROUP, a.s.

Často kladené otázky

Systém CRM (Customer Relationship Management) je softvérové riešenie, ktoré pomáha podnikom riadiť ich interakcie a vzťahy so zákazníkmi. Poskytuje centralizovanú platformu na ukladanie údajov o zákazníkoch, sledovanie interakcií, správu potenciálnych zákazníkov a príležitostí a zlepšenie spokojnosti a udržanie zákazníkov. Systémy CRM sú pre podniky dôležité, pretože im umožňujú zefektívniť procesy predaja, marketingu a služieb zákazníkom, zlepšiť zákaznícku skúsenosť a robiť rozhodnutia založené na údajoch s cieľom podporiť rast a ziskovosť.

CRM systémy ponúkajú predajným tímom niekoľko výhod. Poskytujú komplexný pohľad na informácie o zákazníkoch vrátane kontaktných údajov, histórie nákupov a preferencií, čo umožňuje obchodným zástupcom prispôsobiť ich prístup a ponúkať personalizované riešenia. Systémy CRM tiež automatizujú úlohy, ako je získavanie potenciálnych zákazníkov, následné sledovanie a správa kanálov, čo umožňuje predajným tímom uprednostniť svoje úsilie a zamerať sa na uzatváranie obchodov. Okrem toho systémy CRM generujú prehľadné správy a analýzy, ktoré pomáhajú predajným tímom identifikovať trendy, predpovedať predaj a optimalizovať ich stratégie na dosiahnutie lepších výsledkov.

Áno, väčšina CRM systémov je navrhnutá tak, aby sa integrovala s inými softvérovými aplikáciami, aby sa zlepšila ich funkčnosť a zabezpečil plynulý pracovný tok. Integrácia CRM môže zahŕňať e-mailových klientov, nástroje na automatizáciu marketingu, softvér technickej podpory, platformy elektronického obchodu a ďalšie. Tieto integrácie zabezpečujú, že údaje o zákazníkoch a komunikácia sú synchronizované naprieč rôznymi systémami, čím sa eliminuje ručné zadávanie údajov a zvyšuje sa efektivita. Možnosti integrácie sa medzi poskytovateľmi CRM líšia, preto je nevyhnutné vybrať si systém, ktorý podporuje špecifické integrácie, ktoré vaša firma vyžaduje.

Absolútne! Evoloop CRM je vyrobený na mieru parve pre malé a stredné podniky. V skutočnosti môže byť softvér CRM obzvlášť cenný pre malé podniky, pretože im pomáha centralizovať údaje o zákazníkoch, automatizovať procesy a poskytovať personalizované skúsenosti bez potreby rozsiahlych zdrojov. Implementáciou CRM systému môžu malé podniky efektívne riadiť vzťahy so zákazníkmi, optimalizovať svoje predajné úsilie a efektívnejšie konkurovať na trhu.

Evoloop CRM systéy uprednostňujé bezpečnosť zákazníckych údajov a ochranu citlivých informácií. Tieto opatrenia zvyčajne zahŕňajú šifrovanie údajov, bezpečné overovacie protokoly, pravidelné zálohovanie údajov a riadenie prístupu na základe povolení. Okrem toho evoloop CRM spĺňaja priemyselné štandardy a predpisy, ako je napríklad všeobecné nariadenie o ochrane údajov (GDPR), aby sa zabezpečilo súkromie a bezpečnosť údajov o zákazníkoch.

Áno, evoloop CRM je navrhnuty tak, že bi sa dal prispôsobiť špecifickým obchodným potrebám. Evoloop CRM poskytujú flexibilné konfigurácie a možnosti prispôsobenia, čo umožňuje podnikom prispôsobiť systém ich jedinečným procesom a požiadavkám. Možnosti prispôsobenia môžu zahŕňať definovanie vlastných polí, vytváranie pracovných tokov, konfiguráciu pravidiel automatizácie a navrhovanie prispôsobených informačných panelov a zostáv.

Čas potrebný na implementáciu systému evoloop CRM sa môže líšiť v závislosti od faktorov, ako je zložitosť vašich obchodných procesov, veľkosť vašej organizácie a zvolené riešenie CRM. Pre malé a stredné podniky môže implementácia zvyčajne trvať niekoľko hodín až niekoľko týždňov. Tento časový rámec zahŕňa činnosti, ako je nastavenie systému, migrácia údajov, školenie používateľov a prispôsobenie. Ale žiadny strach, evoloop tím vám pomôže s celým procesom.

Chcem si dohodnúť
online prezentáciu

    Kontaktné údaje

    Ing. Miroslav Kapuš
    Business Development Manager
    sales@evoloop.sk
    +421 915 74 00 75